شهردار همدان از تاسیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان خبر داد.

 تاسیس دفتر نماینده وزارت امور خارجه در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  عباس صوفی شهردار همدان در نخستین کمیته تخصصی مدیریت شهری کلان شهر همدان گفت:  در جهت نگاه علمی به مباحث مدیریت شهری ،ارتباط با بدنه جامعه در حوزه‌های مختلف جزئی از سیاست‌های مدیریت شهری این دوره از شورا است که باید نظرات طیف های  مختلف به خصوص گروه‌های علمی شنیده شود.

وی ادامه داد: ‌در نخستین اقدام‌ مرکز مطالعات راهبردی شهرداری راه‌اندازی  و در  یک نشست علمی از اساتید صاحب‌نظر در حوزه مدیریت شهری دعوت شده تا در کنار مدیران شهرداری پیرامون مباحث مدیریت شهری بحث و تبادل نظر شود چراکه عزم و هدف شهرداری حرکت به سمت و سوی مدیریت علمی شهری است.

شهردار همدان تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های مختلف و تدوین برنامه‌های راهبردی، شهری توسعه یافته در شأن مردم و این دیار کهن خواهیم داشت.

صوفی افزود: در حوزه مدیریت شهری در همدان باید نگاه علمی‌تری به مسائل داشته باشیم و  مدیریت شهری به سمتی برود که مباحث علمی همراه و لازمه آن باشد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه امسال شعار جدیت و خلاقیت را در شهرداری سرلوحه کارها قرار داده‌ایم، گفت: طرح مدیریت واحد شهر ی در همدان به خوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد همدان 2018 در سال جاری در همدان بیان کرد: پیگیری تاسیس  دفترنماینده وزارت خارجه هستیم و  یکی از ساختمان‌های خیلی قدیمی شهری، امارت آمریکایی‌ها را برای این کار مشخص شده است.

وی در ادامه افزود: وقتی دفتر نماینده وزارت خارجه بیاید کنسول‌گری هم خواهد آمد.

انتهای پیام/د.ا

دفترنماینده وزارت خارجه در همدان تاسیس می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.